XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: СЕЛСКО ПЪРЖЕНКО С ЛУК, ЧУШКИ И СПАНАК

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

вторник, 12 март 2013 г.

СЕЛСКО ПЪРЖЕНКО С ЛУК, ЧУШКИ И СПАНАК

Сигурно вече ви е безинтересно и очаквате в блога да намерите нещо "по- модерно ", но аз съм си дете от село , обожавам постните селски нещица, сега пак си им дойде времето за готвене и аз отново започнах да си ги тъкмя. Или по- точно- НЕ започнах, а продължих, защото не съм спирала да го правя :).
Онази вечер си изпържих лучец, чушчици, спаначец, сложих си и още нещо и си направих прекрасна вечеря.
За това нещо аз не спазвам рецепта, но специално заради блога и за  младите мами, които тепърва навлизат в кулинарията, си направих трудеца да меря, снимам и запиша. 
Нали съм добричка :). 
Понякога го правя с повечко домати, с по- малко лук... различно е според продуктите или според това какво ми се яде- дали било то нещо по- редичко или пък по- гъстичко...

ПРОДУКТИ ЗА ТРИМА:
около 300 г пресен спанак
2 средно големи глави лук
към 1 ч. ч. консервирани домати
2- 3 шепи замразени чушки от фризера
4- 5 с. л. олио
солчица  на вкус
щипка или две червен пипер
4- 5 скилидки чесън
шепа копър
НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:
Запържвам нарязаните лук и чушки в мазнината и малко сол до омекване. 
Слагам спанака , доматите и червения пипер и пържа докато течността се изпари. Отстранявам от котлона и овкусявам с нарязания на ситно чесън плюс копъра.
Ако има и питка- пей сърце и не гледай кантара.
 Даже и люто чушленце си вземете, без него накъде :).
...................
март 2013 г

Няма коментари:

Публикуване на коментар