XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: ВКУСЕН КАШКАВАЛ НА ФУРНА

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

петък, 15 март 2013 г.

ВКУСЕН КАШКАВАЛ НА ФУРНА


    За всички любители на вегетарианската храна, за онези, които обичат кашкавала и най- вече за хората, които нямат особено време за приготвяне на вечерята, а в същото време им се иска в петъчната вечер да хапнат нещо топло и вкусничко, е моето предложение, което и друг път съм споделяла. Не, че не го знаете, но има вероятност да сте забравили този бърз и апетитен КАШКАВАЛ НА ФУРНА .
Ние с дъщеря ми умираме за този животински продукт - било той натурален, паниран, в гювече, сложен в дадена друга рецепта ... И все търсим  да намерим още и още начини и варианти  за неговото приготвяне. Миналата година направих великото откритие, че мога да го изпека и на фурна и вече съм изключително щастлива, че мога да го забърквам тъй бързо
А и по този начин не се получават разтичания и разни подобни гафове, когато решите да го панирате :).
ПРОДУКТИ:
/ за 6 такива парчета/
3 яйца
300 г кашкавал
3 с. л. брашно /  с лек връх/
1 ч. ч. кисело мляко
малко солчица
1 каф. л. бакпулвер
черен пипер
30 г краве масло
НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:
Разбивам яйцата със солта. Добавям киселото мляко, след него и пресятото брашно, в което предварително съм смесила бакпулвера. 
Слагам настъргания на едро кашкавал, овкусявам с малко черен пипер и разбърквам сместа добре. 
Изсипвам я в правоъгълна тавичка с размери 20/ 30 см, в която предварително съм разтопила масълцето. 
Изпичам ястието в предварително загрята на 180 градуса фурна до получаването на приятна златиста коричка.
Сервирам го топъл и го гарнирам със зеленчуци.
Изключително вкусно  ястие е и е много подходящо за бяло вино или биричка .

39 коментара:

  1. Звучи вкусно, още повече щом върви с бира :)
    Ще го пробвам при първа възможност. Ако ливна малко бира в сместа, дали ще върви?

    ОтговорИзтриване
  2. Вероятно ще върви, Таня, но ще трябва да увеличиш количеството на брашното и има вероятност да го втестиш. Я си го направи най- напред по рецептата за по- сигурно, а след това пристъпи към импровизацията :). Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Да права си :). Бездруго експериментите ми в кухнята, претърпяват фиаско, а ти си поднесла рецептата, точно и изчерпателно. Благодаря, ще се придържам към нея :).
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Успех в занимавката и да споделиш после какво се е получило :).

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно стана :) Още веднъж хиляди благодарности от една злояда :)))))

    ОтговорИзтриване
  6. Аааа, злоядите ги оправям аз много лесно като всеки ден им приготвям различни импровизирани блюда с повечко украса и те от любопитство опитват, че даже им харесва :).

    ОтговорИзтриване
  7. Днес обядвах такъв кашкавал за втори път в близката до офиса гостилница. Казах на готвачката, че много ми харесва и я помолих да сподели с мен как се прави. Тя обаче каза, че е тайна :) Много важно :) Ето тук намерих каквото търсих :) Ще пробвам рецептата някой ден, но едва ли ще е скоро, защото през по - голямата част от годината съм сама и не готвя.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Направи си го, Кате, па макар и самичка да си. Ще си го хапваш три дни, таман ще се наситиш на това, което си търсила :). Поздрави! Много е вкусен, ще го одобриш.

    ОтговорИзтриване
  9. Непременно ще го пробвам, Маги, но като се прибере съпругът ми, че да му се зарадва и той :) Поздравявам те за хубавата страничка! Много е полезна за хора като мен, които не са много добри в кухнята :)

    ОтговорИзтриване
  10. Радвам се, че е така, Кате. Но си направи кашкавалчето като за репетиция все пак :).

    ОтговорИзтриване
  11. Здравейте ,пробвах вкусотата и стана страхотно и вкусно .Благодаря ви !!!

    ОтговорИзтриване
  12. Марги, 300гр кашкавал по рецептата са 6те парчета ли?
    Или 6 парчета + 300 гр настърган?

    ОтговорИзтриване
  13. Мария, 300 г кашкавал се настъргват и след печенето се получават 6 порции или 6 такива готови парчета като това, което съм снимала в чинията.

    ОтговорИзтриване
  14. Точно навреме видях рецептата. Довечера смятах да предприема поредния риск да панирам кашкавал - всеки път е пълно фиаско! Но мисля, че с тази репета ще избия рибата!

    ОтговорИзтриване
  15. Вярвам, че ще ви допадне, Донка . Успех! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Много ми хареса рецептата.утре смятам да я пробвам. Благодаря за хубавите рецепти и споделен опит.

    ОтговорИзтриване
  17. Така приготвен този кашкавал не създава затруднения. И наистина е вкусен. Успех ! :)

    ОтговорИзтриване
  18. Приготвих го по твоята рецепта, Маги, и се получи голяма вкусотия, много ни хареса! Даже след малко мисля да го приготвя отново, за обяд. :) Не знам само кога ще стигна до снимки...
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  19. Ох, много го обичаме и ние у дома, но скоро не съм го правила. Време е. Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  20. Рецептата е страхотна! Кашкавала стана уникален! Благодаря! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  21. Благодаря за споделеното! Поздрави сърдечни и от мен :).

    ОтговорИзтриване
  22. Много вкусно стана. Много благодаря за рецептата.

    ОтговорИзтриване
  23. Отговори
    1. Приятелките ми също поне веднъж в седмицата я приготвят тази рецепта и всички сме много доволни. Още веднъж благодаря!

      Изтриване
    2. За предпочитане е, защото е бърз и сочен вариант за приготвяне на кашкавал.
      Правете и хапвайте с наслада.
      Поздравииии!

      Изтриване
  24. И аз благодаря за вкусната рецепта. В момента я правя за пореден път :) Много полезен блог, изпробвала съм много от рецептите и винаги с голям успех. Благодаря за положения труд :)

    ОтговорИзтриване
  25. Марина, и аз ти благодаря за топлите думи. И още за едно- че ме подсети как не съм го приготвяла скоро. Значи утре вечер ще го има на масата.
    Поздрави!
    :)

    ОтговорИзтриване
  26. Марги,имам въпрос към теб-какъв кашкавал трябва да се ползва,за да е успешна рецептата?

    ОтговорИзтриване
  27. Добринка, изпълнявам рецептата с различен по вид кашкавал и винаги се получава добре. Всичко остава в тавата, няма накъде да изтече и няма провали :). Дерзай спокойно, ще успееш.
    Поздрави сърдечни!

    ОтговорИзтриване
  28. Току-що вечеряхме! Фантастично вкусно стана!!! Никога повече няма да панирам кашкавал, въпреки че ми се получава без грешка. ;)
    Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  29. Рецептата е страхотна! Пробвах я няколко пъти, ястието става много вкусно и е едно от моите любими! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  30. Ох, много го обичам и аз този кашкавал. Той просто се топи в устата. Радвам се, че Ви се е понравил. Гответе си със здраве!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  31. В момента се пече постен кекс със сладко от смокини.Тези дни и аз ще пробвам ястието с кашкавал на фурна, както и други разбира се.Поздрави от Козлодуй :)

    ОтговорИзтриване
  32. Ааааааа, много, много благодаря!
    Гответе и хапвайте със здраве!Благодаря и за поздравите!
    Поздрави от малкото градче Червен бряг!

    ОтговорИзтриване
  33. От както е побликувана рецептата, само по тази рецепта правим кашкавал на фурна! Винаги става много вкусен.

    ОтговорИзтриване
  34. Нали, Данчо? И какъвто и да е кашкавалът- узрял, недоузрял, разтичащ се...това няма значение. В крайна сметка той си остава в тавата и е толкова вкусеееен, че бирата до него се лее ли, лее... :) .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно така, нвма никакво значение какъв е кашкавала - винаги става вкусен! Радвам се, че има хора като Вас, които измислят различни рецепти.

      Изтриване
  35. Оооо, де измислено, де видяно и преработено... То не може да се яде едно и също, трябва разнообразие. :)

    ОтговорИзтриване