XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: ГРЪЦКИ КЕФТЕДЕСИ

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

вторник, 26 юли 2011 г.

ГРЪЦКИ КЕФТЕДЕСИ

    Преди време ми хареса рецептата на Веси Казакова и реших да приготвя тези гръцки кефтедеси. Останах доволна от вкуса им. Тази вечер отново ги направих и сякаш бяха още по- вкусни:).
Споделям ги с вас и ви препоръчвам да си ги спретнете.

ПРОДУКТИ:
500гр.кайма смес
1 настъргана на едро тиквичка
1 настърган на ситно морков
1 глава нарязан на дребно лук
1 яйце
4 с.л.галета / аз сложих грис, защото в момента нямах галета/
2 с.л.доматена паста или по-гъсто пюре / в случая използвах гъста домашна лютеница/
1ч.л. суха мента / като подправка нямам, но разкъсах една торбичка чай от мента/
1ч.л.сух босилек/ може и пресни - по 1 с.л. ситно нарязани мента и босилек/
сол и черен пипер.



Омесват се всички продукти и се оформят топки. Може да се изпържат или да се запекат. Аз ги направих и в двата варианта. Доста вкусни са, особено печените на фурна.
Тази вечер ги направих на фурна, защото не стават толкова блажни :).


Получиха ми се 13 броя.

26 юли 2011 г
юли 2015 г

1 коментар: