XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: ВСИЧКО ЗА МЕН

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

петък, 22 юли 2011 г.

ВСИЧКО ЗА МЕН






ЗДРАВЕЙТЕ, ПРИЯТЕЛИ ! 

Казвам се МАРГАРИТА ДИМИТРОВА,  43 годишна.
Семейна съм от 22 години насам, имам  дъщеря , на която и предстои трета  година по пътя на студенството. Със семейството си живеем в плевенското градче Червен бряг. По професия съм начална учителка и упражнявам същата вече 19 години.
В момента работя в СОУ " Д- р П. Берон" в Червен бряг.
Моето най- голямо хоби е КУЛИНАРИЯТА,  а след него са отглеждането на цветя и зеленчуци. Изключително емоционален, деен, амбициозен, упорит, общителен, коректен и добронамерен  човек съм и винаги съм в  готовност  да помогна  на хората, което доведе до  решението ми, че вече е време  да покажа моите / макар и скромни/ готварски умения на всички онези, които сега се учат да готвят или които искат да разнообразят менюто  в тяхната кухня. Не съм съвършена, любителка съм в тази област, все още имам още много да уча, но приготвям всичко с МАТЕРИАЛ  и с МНОГО  ТЪРПЕНИЕ И ЛЮБОВ. Непрекъснато търся нови  и нови рецепти, често импровизирам , добавям и отнемам от посочените продукти в рецептите... Тенджерите хлопам от дете, когато родителите ми все ми правеха забележки, че хабя продуктите и цапам съдовете :). И докато моите съученици си купуваха дрехи , гримове или правеха планове за ходене на дискотеки, аз обикалях книжарниците и магазинчетата за домашни потреби и все нещо си купувах- дали било кулинарна книга или пък формички за сладки, които пазя до ден днешен :).
Ще се радвам, ако мога да бъда полезна на жените, че защо не и на мъжете, които искат да приготвят вкусна храна за своите деца и половинки.
       ТОВА ЩЕ Е НАГРАДАТА ЗА МЕН! :)

8 коментара:

  1. Много се радвам, че съм член на блога на тази лъчезарна, енергична, добра жена, майка, учителка, ПРИЯТЕЛКА!!!Марго, много те харесвам и ти пожелавам от сърце успех във всяко начинание! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Всички рецепти, които ще представиш тук са изпробвани от теб,а до сега което съм видяла е било чудесно и ми е помагало в избора на меню
    Надявам се да са полезни и на други!
    Настанявам се удобно и да се забавляваме заедно!На добър час Марго!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви, но само ще ви помоля за търпение, докато навляза в нещата тук :)

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте, Маргарита!Тази вечер случайно открих Вашия кулинарен блог и сега го разглеждам с интерес. Разглеждала съм снимки на Ваши вкусни творения във Фейсбук.Възхищавам се на кулинарните Ви уменията, но още повече се възхищавам на красивото поднасяне на ястията.За мен готвенето беше задължение години наред, но от скоро ми стана тръпка и сега с голям интерес се уча от майсторки като Вас.Мисля често да се отбивам тук, защото има какво да се види и научи.Желая Ви много успехи!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря от сърце на всички вас! Вие сте истински приятели и затова ЩЕ ГОТВИМ ЗАЕДНО !:)

    ОтговорИзтриване
  6. Мила Таня,

    благодаря ти за милите думи! Имаш право да посещаваш името ми, което стои зад показаните рецепти, което е удовлетворение за мен, защото аз ги показвам не заради това, за да получавам възхвали само, а и някой да си вземе нещо полезничко като идея :). Добре дошла отблизо! :)
    С уважение- Маргарита

    ОтговорИзтриване
  7. ДАВАЙ-СМЕЛО-С ТЕБ СМЕ- АЛЕКС !

    ОтговорИзтриване